گروه فولکس واگن بوگاتی را به ریماک می فروشد

۱۳۹۹/۱۰/۲۰
ریماک! اگر یک پیرو و عاشق اتومبیل هستید ، مطمئناً اطلاعاتی در مورد این شرکت کروات متخصص در تولید ماشین های فوق الکتریکی می دانید. این شرکت بود که اولین "کانسپت یک" آن به ارقام شتاب قابل توجهی دست یافت و به راحتی از ابرخودروهای فراری و لامبورگینی پیشی گرفت ، در حالی که مدل دوم آن "کانسپت دو" که مخفف آن C_Two است ، توانایی شرکت را در زمینه توسعه و نوآوری در زمینه پیشرانه های کاملاً برقی تأیید می کند.
گروه فولکس واگن بوگاتی را به ریماک می فروشد
. در واقع ، بسیاری از شرکت های خودروسازی درخواست کمک Rimac را در زمینه اتومبیل های برقی دارند ، از جمله جگوار، لندرور انگلیسی و ۱۴ شرکت دیگر!

گروه فولکس واگن توافق کرده است که در ازای سهام شرکت کرواسی ، نام تجاری پژو را به Rimac Automobili بفروشد ، زیرا می داند پورشه - زیرمجموعه گروه فولکس واگن - در حال حاضر حدود ۱۵.۵٪ از سهام این شرکت را در اختیار دارد. انتظار می رود معامله با فروش مارک بوگاتی با تعداد اضافی سهام که می تواند سهام پورشه در Rimac را به حدود ۴۹٪ برساند ، به پایان برسد.

هنوز هیچ اطلاعات رسمی از دو گروه فولکس واگن یا شرکت ریماک در دست نیست.

با به دست آوردن سهام ارزشمند فولکس واگن از شرکت Rimac ، بزرگترین گروه خودرویی جهان می تواند از حق ثبت اختراع ثبت شده در Rimac بهره مند شود و از آنها در توسعه وسایل نقلیه الکتریکی بعدی خود استفاده کند.


درباره ریماک و بنیانگذار آن

مت ریماک ، کروات اهل بوسنی و هرزگوین ، هنگام دریافت گواهینامه رانندگی هجده ساله بود و مانند اکثر جوانان این کار را انجام داد: او برای خود یک ماشین ارزان قیمت خریداری کرد و شروع به اصلاح و توسعه مهارت های رانندگی خود کرد. سال ۲۰۰۶ بود و ماشین او یک BMW E۳۰ سال ۱۹۸۴ بود.

با توجه به دانش مت در زمینه الکترونیک ، و به دلیل اینکه موتور اتومبیل وی تصمیم گرفت به زندگی خود پایان دهد ، مت فکر کرد ماشین خود را به یک ماشین سرعتی برقی تبدیل کند و پس از تلاش ها و آزمایش های موفقیت آمیز و آزمایش های ناموفق ، مت توانست یک سال پس از شروع پروژه با اتومبیل خود رانندگی کند و در سال ۲۰۱۰ توانست در یک مسابقه سرعت، برنده شود. با موتور معمولی. در سال ۲۰۱۱ ، این خودرو پنج رکورد سرعت جهانی را شکست.

در این دوره ، مت شرکت خود را در سال ۲۰۰۹ با فروش اختراعات ثبت شده و با کمک برخی صاحبان سرمایه گذار تأسیس کرد و در سال ۲۰۱۱ اولین خودرو در نمایشگاه فرانکفورت ارائه شد: Rimac C۱ تمام برقی که می تواند در مدت زمان ۲.۶ ثانیه از ثبات به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و به حداکثر سرعت برسد. ۳۳۵ کیلومتر در ساعت.

خودرویی که توسط آدریانو مودری کروات طراحی شد ۸۸ دستگاه تولید کرد که اولین واحد آن به یک مشتری اسپانیایی فروخته شد. در سال ۲۰۱۶ ، نسخه قویتر و سبک تری با نام Concept S ارائه شد و به دنبال آن در سال ۲۰۱۸ مدل جدید C۲ در نمایشگاه ژنو ارائه شد.

مت ریماک، اکنون ۵۶.۲٪ از سهام این شرکت را در اختیار دارد ، در حالی که کل camel group حدود ۱۷.۳۲۵٪ مالکیت دارد و پورشه ۱۰٪ در سال ۲۰۱۸ مالکیت داشت ، اکنون به ۱۵.۵٪ افزایش یافته است. در این شرکت حدود ۵۰۰ نفر مشغول به کار هستند ، از جمله طراحانی که قبلاً در پینینفارینا و مگنا کار می کردند. تاکنون ریماک در توسعه سیستم درایو هیبریدی برای استون مارتین والکری جدید ، باتری های Koenigsegg Regera و سایر موارد شرکت کرده است. هیوندای اخیراً ۶۴ میلیون یورو و کیا ۱۶ میلیون یورو در این شرکت سرمایه گذاری کرده است تا یک همکاری فنی و همکاری برای راه اندازی دو وسیله نقلیه با عملکرد بالا تا سال ۲۰۲۰ ایجاد کند.
..