"F-Pace" از "جگوار" ... تعدادی به روزرسانی در مدل ۲۰۲۱

۱۳۹۹/۸/۲۸
شرکت بریتانیایی جگوار از مدل F-Pace خود در سال ۲۰۲۱ که مجموعه ای از به روزرسانی های کاملاً جدید طراحی شده و به وضوح در خطوط "جلو" برجسته شده است، رونمایی کرد. چراغ های جلو با چراغ های روشنایی روز "LED" و جلوپنجره بزرگتر تزئین شده اند.
"F-Pace" از "جگوار" ... تعدادی به روزرسانی در مدل ۲۰۲۱
. چراغ های عقب کاملاً جدید و سپر عقب آیرودینامیکی تر شده است.

دامنه به روزرسانی ها بعد از کاملاً مدرن شدن کابین ، با اضافه شدن یک مرکز صفحه نمایش لمسی خمیده ۱۱.۴ اینچی شامل سیستم های سرگرمی جگوار ، و پشتیبانی از برنامه های Apple CarPlay و Android Auto و سرویس بلوتوث برای دو دستگاه موبایل به صورت همزمان، به اضافه صندلی هایی با ساختار طراحی جدید ، سیستم روشنایی محیط و ویژگی های گرمایش و تهویه صندلی ها.

"جگوار" برای مدل جدید خود طیف گسترده ای از گزینه ها را برای موتورهای هیبریدی پشتیبانی شده توسط توربوشارژر فراهم می کند که با موتورهای بنزینی که دارای سه گزینه هستند : موتور چهار سیلندر دو لیتری با توانایی تولید ۲۵۰ اسب بخار ، و دو گزینه موتور شش سیلندر سه لیتری. دامنه قدرت از ۳۳۵ تا ۳۹۵ اسب بخار.

تمام گزینه های موتور ، چه دیزلی و چه بنزینی ، به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل هستند که سیستم انتقال قدرت را به سیستم چهار چرخ محرک منتقل می کند.
..