پارک دوبل خانم ها

۱۳۹۹/۵/۱۴

زنان به صورت ذاتی پارک دوبل بلد نیستند

پارک دوبل پارک دوبل مخصوص خانم ها

تحقیقات نشان داده است که هوش و درک فضایی در مردان از زنان بیشتر است یعنی زنان در تجسم فضای اطرافشان کمی ضعیف تر از مردان هستند ، آنها در تعیین فاصله ی خودشان از یک یا چندین جسم کمی مشکل دارند و این به ژنتیک آنها باز میگردد.
در گذشته های دور وقتی انسان ها غار نشین بوده اند ، مردان همیشه در فضای بیرون به دنبال شکار و کار های از این قبیل بوده اند در صورتی که زنان همواره در لانه یا آشیانه به دلیل حاملگی یا داشتن چندین فرزند قادر به حرکت نبوده اند و بیشتر وقتشان را در یک مکان گذرانده اند.
و همین امر باعث کاهش این توانایی شده است
اما زنان در مواردی مثل شنوایی یا دیدن جزئیات و دیدن اجسام از گوشه ی چشم از مردان بسیار قوی تر هستند و آن ها را شکست میدهند.
در هنگام انجام پارک دوبل شما باید همزمان مراقب ماشین کناری ، جدول ، و سایر موارد باشید و فاصله ها را محاسبه کنید همچنین ماشین را باید جزئی از خودتان بدانید و فاصله ی خودتان از اجزائ ماشین را باید هر ثانیه محاسبه کنید.
به دلیل ضعف خانم ها در درک و تجسم فضایی این مشکل برای آن ها پیش آمده است که معمولا در پارک دوبل به مشکل برمیخورند.

یاد گرفتن پارک دوبل برای خانم ها

تنها یک راه برای این کار وجود دارد آن هم تمرین و تمرین است ، شما باید همیشه تمرین کنید سعی کنید با تهیه ی یک ماشین دست دوم که خراب شده است در زمان های خلوت با اجسام مختلف مثل سطل های زباله ی بزرگ ، ماشین های متروکه (نه ماشین مردم) تمرینتان را ادامه دهید.
سعی کنید با نشانه گذاری های مختلف ، مثلا وقتی که آینه به قسمت خاصی رسید یا نشانه هایی از این قبیل این کار را برای خودتان آسان کنید.
و در آخر زیاد نگران نباشید ، تکنولوژی به کمک شما آمده است و ماشین هایی اختراع شده است که خودشان پارک دوبل را انجام میدهند یعنی شما کافی است جای مناسب را پیدا کنید و یک دکمه را فشار دهید و ماشین در نهایت آرامش خودش پارک دوبل را انجام میدهد.
البته این ماشین ها بسیار گران است!

پارک دوبل

منبع:
https://en.wikipedia.org/wiki/Spatial_visualization_ability

 

 

..