مازراتی MC۲۰ یک وسیله نقلیه سوپر اسپرت

۱۳۹۹/۸/۲۵
شرکت ایتالیایی "مازراتی" با رونمایی از مدل کاملاً جدید خود "MC۲۰" ، عصر جدیدی را در دنیای خودرو آغاز کرده است که نمایانگر یک اتومبیل فوق العاده اسپرت است که ترکیبی از عملکرد و سطح لوکس با یک شخصیت اسپرت و از نظر ویژگی های آیرودینامیکی دارای کارایی بالا است.

"MC۲۰" بر اساس موتور "Nettuno" ساخته شده است که اولین موتور تولید شده توسط "مازراتی" طی ۲۰ سال است.
مازراتی MC۲۰ یک وسیله نقلیه سوپر اسپرت
. از شش سیلندر تشکیل شده و از یک توربوشارژر دوقلو نیرو می گیرد. این موتور از نظر فناوری احتراق دوگانه و سیستم احتراق نوآورانه توسعه یافته توسط این شرکت ایتالیایی ، یک موفقیت فنی پیشگام و دارنده ثبت اختراع جهانی است.

فناوری پیشرفته در ساخت قطعات بدنه و استفاده از اجزای سبک و بسیار سخت نیز باعث شده تا وزن کلی خودرو به نسبتا ۱۵۰۰ کیلوگرم برسد.

این خودرو به لطف قدرت موتور ۶۳۰ اسب بخار ، به دلیل داشتن مواد مرغوب ، و بهره مندی کامل از مزایای بی نظیر فیبر کربن در ساخت قطعات بدنه ، بدون تاثیر گذاری بر سطح راحتی خوردو توانسته به بهترین نرخ قدرت به وزن ، ۲.۳۳ کیلوگرم در اسب بخار، در کلاس خود دست یابد.

این وسیله نقلیه مجهز به درهایی است که به سمت بالا باز می شوند ، که علاوه بر زیبایی ظاهری ، مزایای عملی نیز به آن اضافه می کند ، زیرا ورود و خروج از کابین داخلی را به راحتی امکان پذیر می کند.

طراحی کابین عمدتاً حول راننده می چرخد ​​، زیرا به او این امکان را می دهد که اشتیاق به رانندگی اسپرت را بدست آورد ، در حالی که به او تمرکز بیشتری بر روی رانندگی از طریق یک نمایشگر خاص می دهد، تمرکز این نمایشگر بیشتری بر روی عملکرد رانندگی است که شامل دو صفحه نمایش ۱۰ اینچی است که یکی از آنها به کابین راننده اختصاص دارد و مورد دوم برای "سیستم چندرسانه ای مازراتی" است که یک صفحه کنترل مرکزی پوشیده شده از فیبر کربن را تشکیل می دهد تا مزایای زیادی از جمله انتخاب حالت رانندگی از پنج حالت از جمله حالت "ESC Off" را ایجاد کند که تمام حالت های کنترل را غیرفعال می کند و به راننده تجربه رانندگی در مسابقات را می دهد. دقیقا شبیه به شرایط مسابقه.
..