"کیوانی" آلمانی اصلاحاتی را در "پورشه ۹۱۱" ارائه می دهد

۱۳۹۹/۸/۲۲
شرکت آلمانی کیوانی نسخه اصلاح شده مدل "پورشه ۹۱۱" را که دارای اجزای ساخته شده از فیبر کربن است ، نشان می دهد و عملکرد و قدرت موتور را افزایش می دهد.

شرکت اصلاحات آلمان توضیح داد که بسته اصلاحات موجود در برنامه توسعه خودرو شامل اجزای خارجی است که عوامل آیرودینامیکی را تقویت می کند ، استفاده از فیبر کربن علاوه بر قسمت عقب ، در قسمت های پایین سپر جلو ، کاپوت ، آستانه های جانبی ، درپوش آینه به وضوح قابل مشاهده است.
"کیوانی" آلمانی اصلاحاتی را در "پورشه ۹۱۱" ارائه می دهد
. این خودرو دارای اسپویلر بزرگ ، و دیفیوزر کمتری در وسط بسته اگزوز اسپرت است.

کیوانی همچنین چرخ های ساخته شده از آلیاژهای سبک و با مقاومت بالا ، با طراحی اسپرت ، در محور جلو به اندازه ۲۱ اینچ تهیه کرده است ، در حالی که محور عقب دارای چرخ های بزرگتر از ۲۲ اینچ بود.

نسخه اصلاح شده روی یک سیستم تعلیق قرار دارد که حدود ۲۰ میلی متر کمتر از مدل استاندارد است ، که با گزینه ای برای افزایش نرخ عملکرد ، مطابق با میل مشتری ، بین ۶۰ تا ۱۴۵ اسب بخار همراه می باشد ، تا قدرت موتور را در اوج خود به ۵۹۵ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتن / متر حداکثر گشتاور برساند. .

به نوبه خود ، کابین ارتقا یافته است که شامل به کار بردن فیبر کربن در بخش هایی مثل قطعات داشبورد و اجزای درب های جانبی می باشد، همچنین طراحی جدید برای فرمان اسپرت نیز از دیگر تغییرات است.
..