فراری "Portofino M" با قدرت ۶۲۰ اسب بخار را روانه بازار می کند

۱۳۹۹/۱۱/۱۰
"شرکت ایتالیایی فراری" به تازگی از مدل اسپورت "Portofino M" خود رونمایی کرده است که با توجه به آخرین عکس ها از خودروهای این شرکت، در گروه "GT Spyder" قرار می گیرد ، فضای داخلی آن می تواند بیش از دو مسافر را در خود جای دهد و دارای یک مهندسی پیشرفته است و هنگامی که سقف بسته است ، نمایانگر ظاهر اصلی اتومبیل های "کوپه" است. همچنین به سرنشینان خود این امکان را می دهد که وقتی سقف تاشو تا می شود از لذت رانندگی در فضای باز لذت ببرند.
فراری "Portofino M" با قدرت ۶۲۰ اسب بخار را روانه بازار می کند
.

پیشرفت چشمگیر

Portofino M با معرفی یک اتومبیل جدید که ارزش های میراث بالای مارک ایتالیایی را نشان می دهد و پیگیری مداوم کمال در دنیای مدل های فوق العاده اسپورت ، نقطه شروع جدیدی برای فراری به سوی نوآوری است.
حرف "M" به اصطلاح "Modoficata" در زبان ایتالیایی اشاره دارد که فراری برای اشاره به اتومبیل هایی که فرایند توسعه را طی کرده اند و منجر به پیشرفت های عظیم در عملکرد آنها می شود ، استفاده می کند.
توسعه جدید در پورتوفینو مبتنی بر سطح بالایی از نوآوری فنی است ، که به وضوح در طراحی مجدد موتور ، جعبه دنده هشت سرعته و همچنین تجهیز با سیستم مانتینو با پنج حالت رانندگی ، با سبک مسابقه ای که در نوع خود در گروه GT Spyder اولین است ، نشان داده شده است و ترکیبی است از عملکرد اصلی GT همراه با لذت و انعطاف پذیری استثنایی در تجربه رانندگی روزانه با خودرو.

تسلط مهندسی

"Portofino" بر اساس بالاترین سطح کمال مهندسی از مارک "Ferrari" ساخته شده است ، زیرا به لطف شخصیت ورزشی ، خیره کننده و همچنین ارائه کنترل سطح بهتر همراه با حفظ یک تجربه سواری راحت ، به لطف مجموعه ای از ویژگی های اختیاری جدید مانند سیستم های پیشرفته کمک راننده ، از اجداد خود پیشی می گیرد. همچنین صندلی ها در این خودرو به عملکردهای "گرمایش" و "خنک سازی" مجهز شده اند.

محفظه داخلی

مهندسی پیشرفته همچنان حضور خود را در ماشین، از طریق یک فضای داخلی با یک شخصیت مدرن متمایز برای "GT" که به مسافران خود احساس واقعی از طبیعت جمع و جور آن می دهد ، که روح ماشین اصلی مسابقه ، اجزای لوکس و راحتی را با خطوط چند سطح برای داشبورد مخلوط می کند، گسترش داد. اندازه عناصر و تقسیم داشبورد به سطوح مختلف امکان طراحی ، امکان تنظیم عناصر فنی و دستگاهها را در داخل خودرو فراهم می کند.

پویایی پیشرفته رانندگی

این خودرو مجهز به سیستم کنترل دینامیک رانندگی است که با نام "Side Skid Control System"(SSC) شناخته می شود که شامل الگوریتمی است که تمام سیستم های کنترلی خودرو را با برآورد زمان واقعی زاویه لغزش جانبی فراهم می کند. این سیستم تمام عناصر درگیر در پویایی خودرو را هماهنگ می کند ، و از ادغام تمام سیستم های کنترل با استفاده از داده های استخراج شده اطمینان حاصل می کند.
..