گوست رولز رویس (Ghost Rolls-Royce) جدید، طراحی ظریف تر و سپر اسپرت

۱۳۹۹/۱۱/۱۲
شرکت انگلیسی ، رولزرویس ، اخیراً از مدل سال ۲۰۲۱ از خودروی لوکس خود Ghost در مدلی رونمایی کرده است که در آن شرکت میراث وسیله نقلیه خود را با ویژگی های واضح تر و خطوط مدرن حفظ کرده است ، علاوه بر اینها باید به ساختار ساخته شده از آلومینیوم سخت و انعطاف پذیر نیز اشاره شود.

"Ghost" جدید دارای یک جلو پنجره با طراحی سنتی ، اما با طراحی ظریف تر است و در جلو یک طراحی بهبود یافته برای لامپ های با تکنولوژی "LED" و همچنین دارای سپر جلوی اسپرت می باشد.
گوست رولز رویس (Ghost Rolls-Royce) جدید، طراحی ظریف تر و سپر اسپرت
.

رولزرویس موفق شده است به وسیله نقلیه جدید خود ، توزیع وزن ایده آل ۵۰٪ در جلو و عقب را ببخشد ، که باعث لذت و کنترل بیشتر رانندگی می شود ، همچنین راحتی بالایی را به سرنشینان کابین می بخشد. این شرکت انگلیسی همچنین ویژگی های مدرنی را در اختیار اتومبیل خود قرار داده است که شامل سیستم تعلیق بادی ، سیستم چهار چرخ متحرک ، فرمان چهار چرخ و ترمزهای خود خشک شونده است.

این خودرو به یک موتور ۱۲ سیلندر ، با ظرفیت ۶.۷۵ لیتر مجهز است و توسط یک "توربو" مضاعف پشتیبانی می شود ، که تولید ۵۶۳ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن / متر حداکثر گشتاور را تضمین می کند ، و موتور به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته متصل است که توسط سیستم کمکی از طریق ماهواره پشتیبانی می شود، در سیستمی که دنده را برای سرعت مناسب بر اساس تجزیه و تحلیل داده ها و نقشه های "GPS" ، هنگام رانندگی در جاده ها و پیچ ها انتخاب می کند.
..