ام جی موتور، MG5 را با موتور ۱.۵ لیتری بنزینی رونمایی می کند

۱۳۹۹/۱۱/۷
MG Motor اخیراً MG۵ جدید را در نمایشگاه های منطقه به بازار عرضه کرده است که ترکیبی از طراحی اسپرت ، جادار بودن ، تکنولوژی پیشرفته ، عملکرد روان و تجربه منسجم رانندگی است.

ورود MG۵ کاملاً جدید به منطقه همزمان با تقویت خطوط مدل مارک تجاری مبدا انگلیس در خاورمیانه و افزایش تعداد مشتریان جدید برای پیوستن به خانواده "MG" و خرید یکی از جدیدترین اتومبیل های خود بیش از گذشته است.
ام جی موتور، MG5 را با موتور ۱.۵ لیتری بنزینی رونمایی می کند
.

MG۵ کاملاً جدید ظاهری اسپرت برای مشتریانی دارد که از سبک زندگی فعالی برخوردار هستند. نمای بیرونی خودرو کاملاً جدید بوده است ، زیرا قسمت جلوی خودرو با چراغ های جلوی باریک LED ، چراغ های اضافی روشنایی روز و جلوپنجره با طراحی منحصر به فرد مانند بال ها تزئین شده است که ظاهری مستحکم و جذاب به خودرو می بخشد. کناره های خودرو با طراحی با منحنی های دوتایی مشخص می شوند که به برجسته شدن هویت طراحی اسپرت ماشین جدید کمک می کنند.

MG۵ به روشی مدرن و متناسب با سلیقه و نیازهای مشتریان جوانی که از آخرین فن آوری استفاده می کنند ، طراحی شده است. MG۵ دارای بسیاری از ویژگی ها و تجهیزات پیشرفته مانند سیستم سرگرمی متصل به صفحه لمسی ۱۰.۱ اینچی ، Apple CarPlay و Android Auto است. سدان جمع و جور جدید به صورت استاندارد با کروز کنترل در دسترس است ، علاوه بر تجهیزات اختیاری بسته به مدل ، که شامل دکمه استارت موتور ، ویژگی ورود بدون کلید ، سانروف پانوراما و صندلی های قابل تنظیم الکتریکی با یک بالشتک پشتی قابل تنظیم دستی قابل دسترس برای راننده و سرنشین جلو ، دوربین دید عقب و دوربین ۳۶۰ درجه برای حداکثر ایمنی.

MG۵ دارای یک کابین جادار و فضای داخلی وسیع تری نسبت به بسیاری از رقبا در بخش سدان جمع و جور است که دارای طول کلی ۴۶۰۱ میلی متر ، عرض ۱۸۱۸ میلی متر ، ارتفاع ۱،۴۸۹ میلی متر و فاصله دو محور ۲۶۸۰ میلی متر است ، در حالی که ظرفیت ذخیره سازی در صندوق عقب ۵۱۲ لیتر است.

MG۵ با موتور ۱.۵ لیتری بنزینی تولید می شود که ۱۱۸ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند و با یک گیربکس CVT کارآمد جفت می شود تا از این طریق بازده سوخت بالایی را فراهم کند.

سیستم XDS با پشتیبانی از ESP و سیستم فرمان ، عملکرد ماشین را در پیچ ها افزایش می دهد. سیستم فرمان در سه گزینه در میان همه مدل ها موجود است.
..