جیپ، واگونیر را با دو مدل بزرگتر از گرند چروکی بازتولید می کند

۱۳۹۹/۱۰/۱۴
شرکت آمریکایی "جیپ" با رونمایی از دو مدل آزمایشی ،بازتولید واگونیر افسانه ای خود را اعلام کرد. مدل اول با همان نام: "واگونیر" خواهد بود، در حالی که مدل دوم با نام: "گرند واگونیر" است که زمینه بازگشت این مدل را ،که به سالهای ۱۹۶۲ و ۱۹۹۱ در قرن گذشته بر میگردد، فراهم می کند.
جیپ، واگونیر را با دو مدل بزرگتر از گرند چروکی بازتولید می کند
.

اگرچه این شرکت اطلاعات فنی دقیق در مورد دو مدل آزمایشی خود را فاش نکرده است ، اما به گفته کارشناسان صنعت خودرو انتظار می رود که این دو خودروی جدید در ابعادی بزرگتر از گرند چروکی فعلی عرضه شوند که تاکیدات قبلی جیپ را با تولید وسایل نقلیه ای که در رده SUV بزرگ رقابت می کنند ، تقویت می کند. این تولیدات قادر به جای دادن هفت مسافر بزرگسال در داخل خود هستند.

به گفته منابع "جیپ" ، سیستم رانندگی در "واگونیر" علاوه بر کابینی که دارای تجهیزات متمایز مطابق با عناصر مدرنیته و لوکس که در دوره های گذشته این خودرو به دارا بودن این عناصر معروف بوده است و همچنین چندین گزینه برای موتورها ، از جمله موتورهای هیبریدی برخوردار خواهد بود. با یک کابین مدرن که شامل چهار صفحه نمایش بزرگ است ، یکی از آنها برای صندلی مسافر در کنار راننده با ابعاد ۱۰.۲۵ اینچی است که به وی امکان می دهد چندین گزینه از جمله گشت و گذار در اینترنت ، تعیین جهت حرکت و ارسال آن به راننده را داشته باشد.

به نوبه خود ، راننده دارای دو صفحه نمایش بزرگ خواهد بود که اولی در مرکز داشبورد ۱۲.۱ اینچی و دیگری ۱۲.۳ اینچی است.
..